fredag, mars 19, 2010

62 min!!!

Med säkra steg - eller ska jag säga sekunder - närmar jag mig 10 km på timmen! Idag var vi nere i 62 minuter! Inte så himla tokigt va?
Jag har förbättrat min fart med 13 min på 5 veckor!!! Kan dock hända att jag kunde ha sprungit fortare än 10 km på 75 minuter för 5 veckor sedan, men jag vågade hela inte ta steget ut då ännu...

Men nu känns det fint att jag är på helt rätt spår! Och jag har verkligen mina fina inspirationskällor till bloggar att tacka för det!
T-U-M-M-E-N U-P-P F-Ö-R E-R! Så ett välriktat tack till bl.a.
Sofie, Miranda, Jenny, Jenny H, Kaaja, Cecilia och Jill
för att ni så ofta hjälper mig att se träningsljuset då mörkret faller!

Favoriten bjuder på mat idag! Har dock ingen aning om vad det blir, men kan nästan lova att det blir smaskigt!

Ha en riktigt skön fredag allihopa och njut av tillvaron!

8 kommentarer:

  1. vilken söt bild! ha en trevlig fredagkväll! (här blir man också bjuden på middag :))

    SvaraRadera
  2. Wooooooooohooooooooooooooooo!!! Bra jobbat och tack :D

    SvaraRadera
  3. Sussu: Tack! :) Den är från min och syster-ysters kalaskväll i augusti 09! Ja, jag kan bra vänja mig vid att bli bjuden på god hemlagad mat varje fredag! :) Bon apetit!

    Miranda: Tack och tack själv, som sagt! :D

    SvaraRadera
  4. Det är nog du som ska ha tack! Och supergrattisar, 10 km på en timme är en jättebra milstolpe.

    SvaraRadera
  5. Tack skal du ah själv. HEJA LIZA HEJA HEJA HEJA! Du är så duktig.

    SvaraRadera
  6. Wow! Bra jobbat!! Och tack! Du är ju en av mina inspirationsskatter också ska du veta! Blir alltid på gott träningshumör när jag går in och läser om dina löprundor! :D
    Snart börjar jag kanske till och med löpträna? Keep it up!

    Kram sötis!

    SvaraRadera
  7. Jill: Tack tack! Hur ju inte klarat 10 km på 60 minuter ännu, är på god väg dock! :)

    Cecilia: :D

    JennyH: Ja det kanske du kan ta och göra! :) Kram på dig med!

    SvaraRadera
  8. Schnyyygt! Och TACK för att vi får följa dig, och inspireras av din träning och vardag.

    SvaraRadera