torsdag, mars 11, 2010

Liza goes asfalt -ish...

Det blir löpning ute i världen idag! Ser riktigt fram emot det även om det på sina ställen såg lite besvärligt ut med stora mängder snöslask... men det är många pick-up-plog-bilar ute på trottoarerna idag, så kanske de hinner fixa en stor del innan jag ger mig ut på vägarna?
Sen blir det kallt igen så det gäller att ta till vara på värmen nu!

Tror inte att jag spikar 10 km idag men minst 8 km har jag bestämt.

Jag borde svänga ihop en skattedeklaration, men det ser så jobbigt och tråkigt ut...jag skull inte vilja göra det...kan nån göra det åt mig?
Pweeaze?

2 kommentarer:

  1. Det går nog helt bra att löpa ute, åtminstone här nere i södern. Det är bara så fruktansvärt halt, så man måste vara försiktig. Men temperaturen är perfekt för tillfället, precis på noll, svalt men inte för kallt.

    SvaraRadera
  2. Jill: Här var det rätt så slaskigt. Men jag har tålamod! :) Våren kommer nog! :)

    SvaraRadera