måndag, mars 01, 2010

Undantag II

Jenny fick mig att blir obarmhärtigt snål på Tortillas, så det tänker jag faktiskt undantagsvis (igen) äta idag. Och inte blir det någon löpning heller. Tog i så det knakade under gårdagens löpning och jag känner att jag får låta benen återhämta sig lite. Löppass imorgon!

Det bjöds på medaljtårta på jobbet idag också, då vi tagit hem ca. 50 medaljer under OS! ;)

Mycket gott och extra idag med andra ord. Men jag tar ingen stress över det, jag njuter av allt det goda och så taggar vi vidare bara med gott sinne och lite extra energi! (försöker jag i alla fall desperat intala mig själv...) ;)

2 kommentarer:

  1. Så kul att jag kunde bjuda på ett mattips :) Jag tycker att man måste få njuta av livets goda ibland så du har alldeles rätt inställning! Taggar man med godsaker har man extra energi till att träna sen :)

    SvaraRadera