onsdag, mars 24, 2010

Date

Jag ska simma idag. Jag tänker inte nu berätta hur långt. Sedan, efteråt om jag simmat tillräckligt långt ska jag berätta hur långt jag simmade idag. Alternativt berättar jag för er nog också även om jag simmat en kort sträcka men bara om det tagit länge att göra det. ;)

Kommer nån av er förresten ihåg en parfym/EDT från början av 90-talet som hette DATE? Försökte frenetiskt hitta en bild på flask-eländet men lyckades inte. Jag hade i alla fall röd DATE, Vilken färg hade ni?

11 kommentarer:

  1. Oj, minns inte. Men jag minns att Robyn hade en egen date-doft i nåt skede!

    SvaraRadera
  2. haha Ja, DATE ja. Det var tider det. Jag hade också en röd. Minns att man antagligen hade dött utan en flaska DATE på den tiden.

    SvaraRadera
  3. klart jag minns DATE! tror jag har en gammal flaska liggandes i mitt flickrum i Sundom :) det var tider det :)

    SvaraRadera
  4. Jenny: Hmmm, undrar om det faktiskt finns en chans att du är för ung...är inte riktigt heöt säker på hur unge du är. Om du är två år yngre än mig så borde du nog minnas - tre år yngre så kan det hända att du inte hann med den boomen... ;)

    Kaaja: Ja, shit om den tog slut...

    Sussu: Undrar vad som skulle ploppa upp i en minne om man sku ta och spraya en lite dusch av det? Kanske bäst att låta bli... ;)

    SvaraRadera
  5. Jag hade åtminstone röd och en rosa. Länge fanns nog dendär rosa kvar hos mina föräldrar, men tror (hoppas) dom slängt den nu.

    SvaraRadera
  6. jag hade mest röd. Sedan hade jag fått en rosa i födelsedagspresent som faktiskt så sent som tills i julas hade blivit sparad halvfull. Men i julstädningen rök den!

    SvaraRadera
  7. Oj, jag hade date. Men Liza vilken färg hade jag, röd eller grön??? det var kjuvlijga väldoftande tider det :)

    SvaraRadera
  8. Snowie: Rosa? Hade DU rosa? :) Fröken "Vi kan välja VILKEN färg som helst bara det inte är rosa!"

    Cecilia: Varför hoppas "alla" att den är bortstädad?

    Heidi: Minns inte grön, dock nog blå och lila... men kanske du hade grön... ?

    SvaraRadera
  9. jag hade gul (o rosa)tror jag, o nu är nog innehållet också gult...så jag låter bli att spraya!
    simhallen är ju bedrövligt fullpackad om kvällarna, har en gång i misstag varit där kvällstid för att simma (inte gympa) o gör nog aldrig om det igen...

    SvaraRadera
  10. Nej Liza. Jag minns inte vilken färg jag hade på min date. Så ung är jag inte hördu!;)

    SvaraRadera
  11. Liza, jo jag skäms nog lite... Men jag undrar om jag inte fick den i födelsedagspresent eller nåt sånt. Måst ha varit av nån som inte kände mig så bra ;)

    SvaraRadera