lördag, mars 06, 2010

Villamys i skärgården

Dagens träning är avslutad. 10km löpning följt av mucho armträning! :)
Den där pratfarbrorn var där idag igen och han kom raka vägen till TV:n (och därmed även mig) och konstaterade det ena och det andra om Bjorgen och de andra damerna som skidade i Lahtis. Jag fick faktiskt in ett "Jasså, skidar du också?" och han fortsatte med att berätta om skidas och 50 st maraton och krämpor i det ena och det andra. Jag nickade och log, men hörde bara hälften av vad han sade, han talar nämligen lite otydligt... sist och slutligen är det nog lite halvkul med den där farbrorn ändå... :)

Hur som helst, ganska strax ska jag åka iväg på villamys med god mat och gott sällskap! Tyvärr har jag inga bilder att visa på förhand men hoppeligen har jag nåt i bagaget efteråt!

Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar