tisdag, mars 30, 2010

Sol

Soooolen skiner från en klarblå himmel och snöhögarna bara minskar och minskar i storlek! Man kan ju inte annat än vara glad va?

Gårdagens simning gick ganska bra tror jag. Borde få lite bättre rytm i andningen. Antingen måste jag ta längre simtag* (långsammare och djupare) eller så tar jag dubbla simtag innan jag andas in ny luft. Annars blir det så panikigt det hela. Det blir liksom för bråttom mellan in och utandningarna och jag inte orkar simma, lite hyperventlieringsaktigt...

*vilka även bör tränas teknikmässigt

Nåväl idag simmas det inte nej, för idag ska vi springa springa springa och sedan gymma lite.

Hörde/läste ni förresten att Ricky kommit ut ur skåpet? (får man säga så eller har det en negativ klang?)

Handen på hjärtat nu: Vem blev helt överraskad?

5 kommentarer:

  1. Oj, den höll han verkligen länge på... Men är man överraskad? Nja... ;)

    SvaraRadera
  2. Ungefär lika överraskad som när Jöback och Alcazar kom ut.. :)

    Lycka till med löpningen!

    SvaraRadera
  3. Jag är överraskad över att han kommit ur garderoben nu. Trodde han hade gjort det länge sedan.

    ..mycket garderobsurkommningar nu. Kan det vara våren?

    SvaraRadera
  4. Petra: Nä, överraskad var man väl ändå inte nej! Vad roligt att du hittat hit! Trevlig blogg du har! Ska kolla närmare på den! :)

    Johanna: Precis! Kul att du också hittat hit! Ska kolla även den närmare. Gillar höst-lönnen! :)

    SvaraRadera
  5. Kaaja: Jasså det trodde du? Där ser man hur mycket koll du har! ;) Antagligen är det våren som spökar! :)

    SvaraRadera