lördag, mars 27, 2010

Allright!

Ok, känns mycket mycket bättre nu! Crawlingen gick rätt så bra tror jag, så här till att börja med menar jag. Inte kan jag ju det ännu, men jag vet lite bättre nu hur det ska göras och hur jag kan träna det! Favoritens mamma har varit simlärare så jag fick riktigt med proffsiga privatlektioner. Och som hon hejade och uppmuntrade! Man kände sig emellanåt som guds gåva till simsporten! ...nästan...heheh...nå nej, skämt å sido.
Men toppen är hon i alla fall, svärmor. Tack!

Undrar förresten hur ALLA andra lyckas ta såna där roliga och spexiga bilder på sig och sin omgivning till sina bloggar och ändå lyckas se bra ut på dom? Jag ser bara ut som en enda stor fåntratt. Tänkte att idag ska jag få ihop till nåt kul och bra, men nej...det blir bara inte någå bra alls!

Fiskmåsar flög just förbi vårt fönster! Hello, spring!

Ha det!

1 kommentar:

  1. På riktigt!? Dom är nog inte så olika trots allt... :)

    SvaraRadera