tisdag, mars 23, 2010

Noosa

Japp! Vi fick knaggla oss fram idag, Noosa och jag. På vänstra foten satt dom helt perfekt förutom att jag spände skon lite för hårt i början. På höger fotens stortå dock har jag ett skavsår från söndagens långlänk och det gav sig till känna under hela dagens pass, men jag har en bra känsla över det här. Tror vi kommer att gilla varandra starkt, jag och Noosa.
Dom är lätta, det är dom verkligen och känns bra på foten. Om jag ska vara riktigt ärlig så var det nästan som om den vänstra foten och skon blev ett. Själsfränder.

Och så ska vi inte glömma det faktum att dom är snygga.

3 kommentarer:

  1. piggade just upp mig själv med att än en gång se bildserien nedan :D
    Ha en bra dag!!!

    SvaraRadera
  2. kommer uteslutande att tänka på den där tomas ledin låten " vi är på gång, vi är laddade, vi är tända..."

    SvaraRadera
  3. Sussu: Roligt att man kan vara till glädje! ;) Ha det bra du med!

    Cecilia: Jag kan uteslutande säga att det är just så "vi" känner! ;)

    SvaraRadera