måndag, mars 15, 2010

Träningen idag

Ja, det kändes bra att få springa av sig idag.

Jag börjar sakta men säkert bli allt snabbare i stegen. För er som är mera erfarna löpare är kanske 6 min/km en långsam fart men för mig som är en lite mera långsam löpare börjar det kännas riktigt bra. Jag minns då jag började springa för ca. 3 år sedan. Då sprang jag 6,5 km/h och tyckte det var riktigt bra, nu närmar jag mig 10 km/h utan att springa ihjäl mig. Har ännu inte sprungit milen på en timme, men jag är så nära så nära! :)

3 kommentarer:

  1. BRA JOBBAT! Snart grejar du nog milen under timmen!

    SvaraRadera
  2. 6 min tempo är inte alls långsamt. Att fixa milen på en timme är nog mångas ouppnåeliga dröm; men du fixar det snart!

    SvaraRadera
  3. Cecilia & Sofie: Snaaaart! :D

    SvaraRadera