torsdag, mars 04, 2010

I died and went to food heaven...

Oj söta öde pojkar och flickor. Jag har nyligen ätit det godaste jag kan minnas att jag någonsin stoppat i munnen. Favoriten lagade risotto. Tur för mig att jag har fått en liten gnutta ryggrad, för annars skulle jag ätit ihjäl mig på maten. Det var inte bara "Mmmm, va gott! Får jag ta mer?", nej det var "GE MIG MERA!!!".

Jajaa, det var ris. Men då man blir bjuden på mat så äter man! Eller hur?

Jag har säkert sagt det förr men han kan nog laga mat, favoriten. Det kan han.

Vad är det godaste ni ätit?

3 kommentarer:

  1. Vad var det för risotto? Vattnas i munnen av att bara läsa om det du har ätit...Lyxigt med kille som fixar mat :)

    SvaraRadera
  2. Jenny: Ja, men du skulle se köket då han är färdig...huhuh! Men det är nog värt det! (Det är alltså jag som diskar och städar undan...) ;)
    Det var en räk- (nyskalade) risotto med champinjoner och parmesanost. Och så hade visst lite oxfond med och vitt vin samt ett antal färska öreter. Slurp. :)

    SvaraRadera
  3. det finns ju mycket som är gott men asiatiskt och meze gillar jag.

    SvaraRadera