onsdag, mars 17, 2010

Bitchin badminton!



Vi spelar Badminton idag! Vi har ju även inlett en ny era med poängräknande, ja eller ässet räknar och meddelar ställningen med jämna mellanrum, såvitt jag inte ligger under med 3 eller mera...jag har framfört önskemål om att slippa sådana ställningsuttalanden och snäll som hon är, Ässet, så tar hon mina önskemål i beaktande!

Det är ju vår i luften hörni! Eller hur? Medelmåttan Malin är dock inte alls med med på det påståendet...gå in dit och sprid lite vårglädje, vet jag! ;)

På tal om våren, vilket får mig osökt att tänka kommande och gångna somrar...

Föreställ er:
En julikäll
semester

23C varmt

picknick i parken med en kompis

jordgubbar

vispad grädde

vin

sol

allmänt må-bra-känsla



...och så...




Splash!

Tur att man har kameran med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar