torsdag, mars 11, 2010

Äsch!

Det blev knappa 8km...jag som tyckte att jag tog så kluriga vägar...men samtidigt var jag förvånad över att det gick så fort! Då man sprungit på band ett tag och bara stirrat på gymets miljö känns det rätt så bra att komma ut i det fria!

70% asfalt och 30% sörja var det! Och avslutningsvis, i den värsta snösörjan började den här låten spela



och jag tyckte det passade så bra till hur det säkert såg då jag tjippade omkring i slasket att jag tänker bjuda på låten!

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Grattis till den avverkade löparrundan. Längtar själv efter våren och att få springa längs med stranden. Är inte riktigt lika tuff som dig som springer i snöslask :)

    SvaraRadera
  2. Jenny: Ja, stranden jo...den brukar man få vänta allra längst på (antar att du menar stråket längs med fiskarstranden). Snart börjar det väl hända! :)

    SvaraRadera