fredag, januari 08, 2010

Ahh!

Sköna, sköna fredag! Det är nästan så man inte kan bärga sig inför helgens skidas! Nåväl, nog om mitt skidas, jag har väl inte pratat om nåt annat de senaste två veckorna tror jag...

Titta vad jag har köpat ;)

Nu behöver jag inte ringa mamma och fråga hur kallt det är därute längre, jag kan kolla från min alldeles egna mätare i mitt eget fönster! :D

Och så lite Runner's World förstås. Det var nära att jag skull ha köpt Juoksija (den finska motsvarigheten till RW), där fanns nämligen nåt skidprogram för löpare, men jag avstod. Jag har varit i den situationen förr också, men det är nåt med RW som gör att jag tycks inte riktigt kunna släppa taget om den. Och jag kan juabsolut inte välja Juoksija mitt framför ögonen på RW heller va?
Inte köper jag ju varje nummer, men då när jag vill ha det så vill jag ha det och då ska jag också få det! :)

Allright, nu blir det lite tapas och fredagsmys-ish med favoriten och sedan en sedvanlig däckning på soffan innan klockan blivit 21 antar jag!

Ciao bellas!

5 kommentarer:

  1. Jag läser juoksija i tidningsläsesalen. Gratis och bra. Trevlig helg och jhoppas det inte är för kallt så vi vårt skidbehov tillfredsställt.

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Jahaa det är ju en bra idé, men jag är aldrig på biblioteket mera sen jag slutade skolan dock...
    Trevlig helg på dig med och vädret kommer att bli huippu, åtminstone här har jag förstått! :D

    SvaraRadera
  3. Du kommer att få fint skidväder i helgen. Njut av fredagsmyset med tapas :)

    SvaraRadera
  4. Termometern var verkligen ett bra inköp tycker jag! Och RW också så klart. Hoppas ni haft en mysig kväll!

    SvaraRadera
  5. Jenny: Ja det ser lovande ut denna morgon! Fredamgmys rockar! :)

    Snorkkis: Eller hur? Kvällen var ritkgit mysig, häll mig vaken ända till 22! :)

    SvaraRadera