söndag, januari 10, 2010

Skavsår

Det gick inte riktigt enligt målsättningarna idag. Jag fick avsluta efter 7,5 km då skavsåren höll på att ta livet av mig, eller åtminstone livet av min smärtgräns.
Jag ska försöka ännu en gång med att först vila fötterna en dag och sedan skidar jag med en dubbel uppsättning strumpor och hoppas på det bästa. Om det inte lyckas blir jag väl tvungen att köpa nya skidskor... Eller har ni några tips för ett dylikt dilemma?

Imorgon blir det vallningskurs på jobbet efter jobbet följt av syster-ysters yngstings 15-årskalas! :)

2 kommentarer:

  1. förstår jag det här fel nu eller har ni vallningsskolning på jobbet? Bra erbetsgivare i så fall.

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Det är personalklubben som ordnar det hela, men vi är på arbetsplatsen under kursen! :)

    SvaraRadera