torsdag, januari 14, 2010

Los Badmintonos!

Om en timmer ungefär är det badminton mot Ässet som gäller!
Men imorgon blir det antagligen sista chansen för monona (skidskorna) att visa vad dom går för. Jag tog ju bort sulorna och ersatte om med ett par gelsulor och låtsas tro att det kan göra någon skillnad. Vem vet? Vi får se imorgon!

Införskaffade ett par skidbyxor igår. Varför måste dom se så töntiga ut? Ser ut som någå strutar, ännu värre blir det då man drar på dom om man är byggd i V-form, med start från midjan och neråt! ;)

6 kommentarer:

  1. Haha inte alltid som modet hänger med på träningsfronten... :)

    SvaraRadera
  2. Huvudsaken är väl att byxorna fyller sin funktion? må de sen då vara snygga eller ej :).

    SvaraRadera
  3. Har du prövat knyta om skidskorna? jag har nämligen det att jag spänner de inte tillräckligt hårt/knut och den blir lös efter en stund så jag måste ibland pausa till lite och spänna om...

    SvaraRadera
  4. Jenny: Nej just det! Borde man starta ett eget sportklädmärke? Det är mycket annat jag fundrerar man borde bättra på bland dam-sportkläder...

    Cecilia: Ja så är det ju nog, men nog skulle man ju vilja se normal ut i alla fall! Det intressanta är ju att ingen annan ser dum ut i de där byxorna...bara jag! ;)

    JohannaB: Skulle nog vilja påstå att jag gör det. Dom går inte att knyta utan som har en sån där spännrem, såna som brukar finnas i byxmidjan på vindtäta byxor eller nere vid byxvristen. Prövade ta skon utan sula helt och hållet där hemma igår och måste säga att det kändes ganska bra. Ska pröva på det stället idag! :)

    SvaraRadera
  5. Liza: Kanske vi skulle slå våra kloka huvuden ihop och börja designa kläder :) De sku va nåt de!

    SvaraRadera
  6. Jenny: Ja det skulle det verkligen! Hmmm... Maybe? ;)

    SvaraRadera