söndag, januari 24, 2010

Spinning och Vörå!

Nu har jag läst två inlägg på samma dag om spinning från Jenny och Tomas, och det är nästan så att jag tänker att jag borde hyra ett gymkort bara för att få gå och spinna av mig lite! Det är nog ett tusans kul sätt och få motion och förbättra konditionen!

Men, first things first! Idag är det skidning i Vörå skidcentrum och gäller! Det är -7C här i Vasa och jag har ju vallat skidorna för temparetaurer mellan -7...-25C så håll nu tummarna att det är lite kallare än så i idrottens österbottniska huvudstad!

Statusrapport då jag återvänt!

Ha en fin söndag!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår mig inte riktigt på spinning. Varför trampa och svettas inne i trångt rum utan att komma någonstans när man kan cykla ensam ute i naturen med vinden i ansiktet?

    Lycka till med skidningen, här nere är vi inte långt ifrån -20 grader. Så skida ner hit, vetja!

    SvaraRadera
  2. Jill: Det är ju nog helt rätt två helt olika upplevelser att cykla ute i naturen och att göra det där inne, men det är kanske meningen också? Inte skulle jag i alla fall våga cykla där ute som jag gör på ett spinning pass. :) Tror inte nån annan skulle våga sig ut heller om jag skull göra det ;)

    Det sku nog avar grejer det, ett söndags-skidpass till Karis! :D Kanske nån vacker dag?

    SvaraRadera
  3. Roligt att du blev inspirerad :) Hoppas jag ser dig i spinningsalen snart!

    SvaraRadera