söndag, januari 17, 2010

Järnet!

Hej hörni! Nu har jag gjort det! Nu har jag allt som behövs för att jag själv ska kunna valla min skidor! Jag köpte ett vallarjärn och en vallarställning för skidan som man kan fästa fast på köksbänken eller ett bord eller dylikt.
Kolla bara,
Järnet
Ställningen
Jag kan visa hur det ser ut på riktigt sedan då jag ska valla härligheterna! :)

Pulkandet med favoritflickorna var helt suveränt! Tänk va roligt det kana vara med en så enkel sak som att rutcha ner för en backe! Bastun var inte den värsta den heller! Däckade med en gång då jag kom hem och lade mig på soffan...

Här har vi dom nu, pulk-hjältarna!

Idag har vi förresten den första gemensamma skidlänken från jobbet på Öjberget! Tror ändå att jag ska ta det lite lugnare idag, känner mig helt utmattad.

2 kommentarer:

  1. och jag som ännu bara har ett strykjärn till förfogande. Jag skall nog snart göra slag i saken!

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Mitt järn är från Wasasport och kostade 39,90€. Det var dock det sista (som var framlagt i alla fall) men kanske det finns mer eller dom beställer mer?

    SvaraRadera